Vážená paní doktorko,
Ministerstvo zdravotnictví pro usnadnění komunikace s odbornou zdravotnickou veřejností zřídilo na přechodné období počínaje dnem 23. listopadu 2009 CALL CENTRUM (dále jen CC). Cílem CC je usnadnění komunikace s odbornou zdravotnickou veřejností zejména v problematice řešení přípravy na pandemii chřipky vyvolané virem Pandemic (H1N1) 2009 včetně probíhajících opatření jako jsou vakcinace proti pandemické chřipce a zásobování zdravotnických zařízení antivirotiky. Činnost CC byla zahájena dne 23.11.2009 ve 14.30 hod. a CC je v provozu pouze v pracovních dnech v době od 9.00 hod. do 15.00 hod.
Pro komunikaci s CC je zřízena speciální telefonní linka + 420 224 974 444 s možností nahrávání a umožňující souběžný příjem až čtyř hovorů se zajištěním čekání volajících v řadě.
Ivan Kareš